VisszaNéző

The Maze Runner: The Scorch Trials (Tűzpróba)

2015. október 14. 10:03 - moviezz_agota

Leírás

Az Útvesztő csak a kezdet volt. Thomas (Dylan O'Brian) és társai hiába reménykedtek benne, hogy ha kijutnak a titokzatos pokolból, a régi életük várja őket. A falak túloldalán nem a béke, hanem újabb borzalmak leselkednek rájuk. A világ rémisztően megváltozott; a rend felbomlott, az anarchia és a pusztulás az úr: félig emberi lények vadásznak az utolsó túlélőkre és az utolsó túlélők pedig az Útvesztő szökevényei nyomába erednek.
A csapat a Veszett elől menekülve átmeneti biztonságra lel, ám amikor rájönnek, hogy ez is csak egy csapda, folytatják a menekülést: a perzseltföldön azonban minden pillanat új meglepetést és új izgalmat hoz, és ki tudja, hogy merre találják a többi lázadót, akinek a keresésére indultak.

Vélemény
Aki látta az Útvesztőt, annak kihagyhatatlan a Tűzpróba, hiszen ez sokkal látványosabbá sikerült, mint az előző rész. Sokkal energikusabb és eseményekkel teli. A történések folyamatosan pörögnek Thomasék életében. Egyszerűen lenyűgöző számomra, hogy ezek a fiatalok mit meg nem tesznek a túlélésükért és egymásért. Nem hagyják cserben a másikat, ha az bajba esett vagy netán megsérült. A filmben, véleményem szerint nagyon jól megvalósították a buggyantakat, valamint a fertőzést, amit elkaphatnak, ha kimennek a perzselt földre. Amikor beültem a moziba, izgatottan vártam a filmet, hiszen olvastam mindkét könyvet. Viszont belesetem abba hibába, mindvégig arra vártam, hogy úgy alakuljanak a film történései, ahogy a könyvben olvastam. Tudom, soha nem szabad összehasonlítani a könyvet a filmmel, vagy arra várni, hogy minden úgy történjen, ahogy az a könyvben megírták. Valamiért nem így lett. Leginkább a film első háromnegyed órájában vágytam arra, hogy az események úgy történjenek, ahogy elképzeltem, úgy meneküljenek meg a VESZETT-től a fiatalok, majd a „megmentőjüktől” úgy szökjenek meg lépésről lépésre, ahogy a könyv olvasása közben elképzeltem. Háromnegyed óra elteltével rájöttem, hogy a film nem teljesen követi a könyvben leírtakat, így elkezdtem végre élvezni a filmet, mert addig nem igazán jött át… A 120percnek majdnem a felét úgy ültem végig, hogy nem is tetszett igazán a film. Vannak benne jó jelenetek, de aki olvasta a könyvet, ő valószínű a könyv mellett fog kiállni. Szóval egy jó tanács, azoknak, akik kezükben fogták a könyvet és megnéznék a filmet: Ne essetek abba a hibába, mint én!

 

Összességében azt mondanám a filmre, hogy nem volt rossz.

IMDb: 6,5 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://moviezz.blog.hu/api/trackback/id/tr947967012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása
visszanezo